Tuesday 10 December 2013

Kenangan yang takkan ku lupa... Terima kasih ALLAH!

Satu malam saya rindu sangat-sangat dekat arwah mama.
Jadi malam tu, saya berdoa pada ALLAH supaya ALLAH pertemukan mama dengan saya. Memandangkan mama pergi tanpa sempat saya jumpa buat kali terakhir.

Akhirnya, pada malam itu, iaitu hari khamis malam jumaat, ALLAH mengizinkan mama bertemu saya dalam mimpi. Dalam mimpi tu, mama cantik sangat.. Macam bidadari.. Saya cakap, "mama,tolong jangan tinggal saya dah. saya tak nak duduk sorang-sorang. Saya rinduuuuu mama sangat." mama jawab, "tak boleh. ALLAH bagi kita jumpa sekejap je.. mama kena pergi balik." saya peluk mama kuat-kuat..Mama cakap... "sabar.. duduk baik-baik kat sini. jaga diri. nanti kita jumpa kat 'firdaus'...

ya.. saya ingat tu.. saya ingat sampai bila-bila.. sampaikan rinduku ini padanya.. Moga mama tenang di sana.. al Fatihah.



No comments:

Post a Comment